maandag 7 september 2015

Bedankt Tobii geinteresseerden!!

Afgelopen dinsdag 1 september 2015 kon ik opnieuw mijn Tobii successen delen met andere geinteresseerden.

Een hele diverse groep: pers, logopedisten/therapeuten, afgestudeerden, verzorgers, ouders van Rett kinderen in een hele jonge leeftijd en oudere Rett kinderen maar ook ouders van kinderen met andere syndromen enz.

Ik heb mijn best gedaan om aan alle diverse groepen zoveel mogelijk informatie te geven en te enthousiasmeren, aan de hartverwarmende reacties te lezen is dat gelukt.

Bedankt, dat doet mij meer dan goed, ik blijf doorgaan met het delen van mijn ervaringen omdat ik elk kind en elk gezin het plezier (en het nut) gun van het hebben van een stem dmv een Tobii!
 




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten