zondag 29 mei 2016

Ze telt zelf!! 28 mei 2016


Ik staar naar de subdoelen voor mij, glimlachend! Zou het echt? Ik blijf hangen bij subdoel 6, wat zou dat toch bijzonder zijn!

Ik kon het gisteren niet laten, stak 3 vingers op en vroeg haar ook nog eens een directe vraag (die blijven lastig voor haar!); Hoeveel vingers steek ik op?
Het duurde iets langer voor haar Tobii DRIE zei!!

Omdat ik als eerste altijd denk dat het toeval is maak ik het gelijk nog moeilijker en steek 5 vingers op met dezelfde vraag.
Marilou kijkt weg van haar Tobii, iets te lang naar mijn zin. Stel ik je soms een te gemakkelijke vraag Lou? Geef dan maar snel antwoord, de desinteresse straalt van haar gezicht maar toch zegt haar Tobii twee keer VIJF, VIJF!!

Joehoe Lou loopt eindelijk voor het eerst 5 maanden voor in haar ontwikkeling volgens haar doelen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten